Εγκυκλοπαίδεια Μείζονος Ελληνισμού, Μ. Ασία ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΙΖΟΝΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ
z
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Αναζήτηση με το γράμμα ΑΑναζήτηση με το γράμμα ΒΑναζήτηση με το γράμμα ΓΑναζήτηση με το γράμμα ΔΑναζήτηση με το γράμμα ΕΑναζήτηση με το γράμμα ΖΑναζήτηση με το γράμμα ΗΑναζήτηση με το γράμμα ΘΑναζήτηση με το γράμμα ΙΑναζήτηση με το γράμμα ΚΑναζήτηση με το γράμμα ΛΑναζήτηση με το γράμμα ΜΑναζήτηση με το γράμμα ΝΑναζήτηση με το γράμμα ΞΑναζήτηση με το γράμμα ΟΑναζήτηση με το γράμμα ΠΑναζήτηση με το γράμμα ΡΑναζήτηση με το γράμμα ΣΑναζήτηση με το γράμμα ΤΑναζήτηση με το γράμμα ΥΑναζήτηση με το γράμμα ΦΑναζήτηση με το γράμμα ΧΑναζήτηση με το γράμμα ΨΑναζήτηση με το γράμμα Ω

Aphrodisias (Byzantium), Wall-painting of St. Michael

Συγγραφή : Pianalto Ana (16/6/2002)
Μετάφραση : Panourgia Klio

Για παραπομπή: Pianalto Ana, "Aphrodisias (Byzantium), Wall-painting of St. Michael",
Εγκυκλοπαίδεια Μείζονος Ελληνισμού, Μ. Ασία
URL: <http://www.ehw.gr/l.aspx?id=7739>

Αφροδισιάς (Βυζάντιο), Τοιχογραφία Αρχαγγέλου Μιχαήλ (27/3/2008 v.1) Aphrodisias (Byzantium), Wall-painting of St. Michael (23/7/2009 v.1) 

ΓΛΩΣΣΑΡΙΟ

 

parodos
It was one of two side passageways in an ancient Greek theatre, between the scene and the cavea, through which the chorus and the actors entered the orchestra.

terminus post quem (lat.)
Technicality of historical studies for expressing the chonological line, after which an event took place.

 
 
 
 
 
 
 
 

Δελτίο λήμματος

 
press image to open photo library
 

>>>