Encyclopaedia of the Hellenic World, Asia Minor FOUNDATION OF THE HELLENIC WORLD
z
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Αναζήτηση με το γράμμα AΑναζήτηση με το γράμμα BΑναζήτηση με το γράμμα CΑναζήτηση με το γράμμα DΑναζήτηση με το γράμμα EΑναζήτηση με το γράμμα FΑναζήτηση με το γράμμα GΑναζήτηση με το γράμμα HΑναζήτηση με το γράμμα IΑναζήτηση με το γράμμα JΑναζήτηση με το γράμμα KΑναζήτηση με το γράμμα LΑναζήτηση με το γράμμα MΑναζήτηση με το γράμμα NΑναζήτηση με το γράμμα OΑναζήτηση με το γράμμα PΑναζήτηση με το γράμμα QΑναζήτηση με το γράμμα RΑναζήτηση με το γράμμα SΑναζήτηση με το γράμμα TΑναζήτηση με το γράμμα UΑναζήτηση με το γράμμα VΑναζήτηση με το γράμμα WΑναζήτηση με το γράμμα XΑναζήτηση με το γράμμα YΑναζήτηση με το γράμμα Z

Aulos

Author(s) : Dipla Anthi (17/5/2001)
Translation : Panourgia Klio

For citation: Dipla Anthi, "Aulos",
Encyclopaedia of the Hellenic World, Asia Minor
URL: <http://www.ehw.gr/l.aspx?id=7690>

Αυλός (6/2/2008 v.1) Aulos (8/10/2008 v.1) 
 

ENTRY TYPE

General

SUMMARY

The aulos was imported possibly from Asia Minor. It appears as the invention of Hyagnis from Phrygia or of the goddess Athena. It was always played in pairs. It remains unknown whether both auloi played the same melody. With the improvements made by the Theban school in the 5th century BC the aulos could produce all harmonies. It required virtuous playing by professionals. Many types of aulos have been recorded. It was an essential part of all social gatherings but did not form part of the official education of the young.

 
 
     
 
 
 
 
 

Entry's identity

 
press image to open photo library
 

>>>